Tekstiviestimarkkinointi

Kahdeksan syytä, miksi se kannattaa

Green_Original

Tavoittavampi markkinointi kasvattaa liikevaihtoa ja katetta

Tekstiviestimarkkinointi täydentää muita markkinointiviestinnän kanavia ainutlaatuisella tavalla. tavoitat asiakkaasi paremmin ja voit vaikuttaa esimerkiksi keskiostokseen tai asiakkaiden liikkumiseen – niin verkossa kuin kivijalassa!

Tekstiviestin avausfrekvenssi on huikea: 97 % avaa sms:n tunnin sisällä

Korkean avausfrekvenssin ansiosta tekstiviestit erottuvat selkeästi muista markkinointikanavista. tekstiviestimarkkinointi mahdollistaa nopean viestinvälityksen asiakkaille juuri haluamaasi aikaan.

Tekstiviestimarkkinointi aktivoi asiakkaita, joita on vaikeaa tavoittaa muiden kanavien kautta

Tekstiviesteillä tavoitat myös ne asiakkaat, jotka on vaikeaa tavoittaa muiden kanavien välityksellä.

Kustannustehokas tapa tavoittaa oikea kohderyhmä

Tekstiviestimarkkinointi on erittäin kustannustehokasta oikean kumppanin kanssa.

Mitattavia tuloksia esimerkiksi alekoodeilla

Voit mitata mm. ostojen määrää, klikkausprosenttia tai kampanjan tuottoastetta.

Tekstiviestit lähetetään asiakkaan ehdoilla

Asiakas voi milloin tahansa poistaa tietonsa markkinointilistalta lähettämällä stop-viestin, jolloin hänellä on mahdollisuus kieltäytyä viesteistä, ellei hän koe niitä itselleen tarpeelliseksi. Tekstiviestimarkkinoinnissa on erittäin tärkeää, että viestintä tapahtuu asiakkaan ehdoilla.

SMS-viestit ohjaavat paljon liikennettä verkkoon – erityisesti mobiilisti

Tekstiviestit generoivat mitattavan liikenteen kasvun halutulla nettisivulla. Näin voit saada verkkokauppaasi lisää ostavia asiakkaita.

Kohderyhmässä korkea penetraatio

Markkinointiviestien jatkuvassa tulvassa henkilökohtaisella, vastaanottajan kiinnostuksen kohteet huomioivalla viestillä on erittäin korkea huomioarvo. Tekstiviestimarkkinointi sopiikin hyvin esimerkiksi sesonkiin, kuten alennusmyynteihin tai joulunaikaan, liittyvien markkinointitoimenpiteiden kanavaksi.

OTA YHTEYTTÄ!